BACK IN BUSINESS

Ursäkta för en så otroligt dåliguppdatering på sistone men vill ni veta vad ?? Internetet har int funckat sedan fredagen:/ fattar ni hur sur jag varit va annat kan man göra hemma än att vara på dator eller kolla på tv ??
Men nu tänkte jag visa er lite vad som ni missat :

Konstens natt (torsdagen)




Tyvärr har jag inga bilder från när jag var och "jobba" på sockanslande :/ men kul var de :)

Sofie och Julia hos oss övernatt (lördagen)




Imorgon börjar jag med ordenlig bloggning igen SYNS DÅ !!!

PUSSPUSS har saknat er :P

ps. svarar på era sööta kommentarer imorgon !!

bloglovin

Kommentarer
Postat av: Janina

kiva bilder :) hur mår du då?:D

2010-08-17 @ 12:39:41
URL: http://janinaz.blogg.se/
Postat av: steffi

hej fin blogg du har , besök gärna min blogg och släng in en kommentar om mina inlägg :)

PS. gillar din blogg och din desing <3

2010-08-17 @ 16:22:54
URL: http://steffilatina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0