BASTU OCH BALJA KVÄLL!!

Som sagt blev det bastu och balja kväll igår hos Basti med ett litet kompisgäng. Det var riktigt mysigt och roligt! Och idag skalll jag Anna och Mia och kolla på en dansshow som några våra kompisar är med i, och sedan skall vi hitta på något kul och göra efter det. Men det får ni höra mer om ikväll eller imorgon! Tyvärr hinner jag inte blogga så mycket idag mera eftersom jag har träff på stan kl. 3 och vet inte när jag kommer hem ännu.. Kanske kastar in ett inlägg av dagen outfit vem vet ;)
Men nu tänkte jag bjuda på bilder från igår:



Nu skall jag kolla på Kenza och Tyra Show SYNS !


bloglovin

Kommentarer
Postat av: DAISY

Ja jag med :(

Tack så himla mycket söta du! fett kul med bastu :)

2010-12-11 @ 18:00:05
URL: http://daisykewk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0