SAMHÄLLSLÄRA

SUCK guud vad tråkigt ämne om man får vara helt ärlig! Somnar hela tiden och fattar inte mycket heller, konstigt nog har jag ändå sådan känsla att ja vet att man borde veta men sen igen när jag har provet framförmig så fattar jag att jag inte kunde allting sen heller.

Bjuder på en gammal ny sång som spelat i mitt huvud precis hela kvällen, tror nog att ni alla hört den redan man tänkte sätta upp den iaf att kanske det är er tur att sjunga på den imorgon :)




Men nu skall jag börja lägga mg i sängen och läsa några sidor ännu och sedan fara och sova så sov gott allesammans!

bloglovin

Kommentarer
Postat av: JENNYHAMMARSTRÖM- MITT LIV SOM MAMMA

sv: det var så lite så !

allt bra med dig idag?

2010-12-02 @ 12:55:18
URL: http://jennyhammarstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0