En varm sommardag...

Nu skall jag berätta om för er vad jag höll på med igår.
Kom hem från en 2 och en halv veckas resa kl. ca 8 på morgonen och vid 2 tiden träffade jag Sofie vi gick till strander för att hälsa på Julia och sola och bada. Sedan blev det stan och mat.
På kvällen bestämde vi oss för att hyra film vi hyrde 2 filmer och det blev så sent så vi blev hos Sofie övernatt vi hade det riktigt mysigt.
Kom hem idag på morgonen ca. 12 tiden :)

Nu bjuder jag på lite bilder från igår :


Jag och Sofie


Sofie och Julia

Jag och Julia

Vet inte riktigt ännu vad jag har för planer inför dagen :)

PUSSPUSS


Kommentarer
Postat av: hilda

sv: vi sitter på bussen nu och hoppas det kommer bli sjukt kul :)

jag fyller 16 om ganska exakt en månad så nu vet du de :D

va kul då ska jag kika in här! :D

2010-07-14 @ 15:02:39
URL: http://hildajansson.blogg.se/
Postat av: hilda

sv: vi sitter på bussen nu och hoppas det kommer bli sjukt kul :)

jag fyller 16 om ganska exakt en månad så nu vet du de :D

va kul då ska jag kika in här! :D

2010-07-14 @ 15:02:40
URL: http://hildajansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0