Day9-Something that you miss

Ärlig så har jag ingen aning över vad jag saknar.. Helt jätte svår dag om man kan säga så :P Nåh men nu när jag kollar ut från fönstret och ser regnet där ute så saknar jag faktist lite grann sommaren men ändå vill jag att det blir ordentlig vilnter så super svårt!! Tror faktist att ni inte riktigt fick ett svar men tror int det är så stor skillnad :P
Vilken gillar ni mer sommaren eller vintern??

VINTERN 08-09?


SOMMAREN 09 :


ps. svarar på kommentarerna på onsdagkväll eller torsdag PUSS

bloglovin

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Vinter är nice när det gäller snöbollskrig och skit.

Sommar är nice när man kan sola och bada och aldrig frysa.



Men de båda har ju nackdelar.. vintern till exempel så fryser man ju nästan ihjäl, speciellt om det är lite slaskigt.



Sommaren så kan det bli för varmt så att man inte orkar vara ute.



Så det går inte riktigt att bestämma x)

2010-11-16 @ 01:14:02
URL: http://aleac.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0