Svar del 1.

1. Om du fick 1 önskning vad skulle du önska dig då?
-
Att jag skulle kunna prata flytande engelska :)

2. Hur många syskon har du?

- jag har 2 syskon en storesyster och en storebror.

3. Vad vill du jobba med allra helst?
- den här frågan har jag svarat på förr men gör det väll igen :) mitt dröm yrke är att ha en egen modetidning men    stylist och designaree skulle också vara på samma plats på listan.

4. Vem är din bästis?
- Har inte egentligen någo bästis men har flera bra vänner i toppen hittar du nog Anna, Sofie, Tessa, Sara, Julia, Ellen + många fler.


En sööt bild av mig + några bra vänner :)

Imorgon kommer det nåra svar igen tar lite i taget så blir det roligare och läsa så fortsätt bara att kasta in frågor.
Ursäkta för så dåligt bloggande har inte haft någo kamera SUCK men imorgon får jag den till baka så blir det bilder och inlägg igen :)

SWEET DREAMS

bloglovin

Kommentarer
Postat av: Jontte

kommer int på någo :D

2010-10-29 @ 15:14:51
URL: http://jontten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0