Buenos dias

Fattar ni att min skoldag börjar först kl. 11.20 idag är det liksom det skönaste på länge har alltså en ordentlig sovmorgon!
Nu sitter jag och bloggar och samtidigt försöker jag borsta tänderna lyckas bra :P
Btw denhär veckan lever jag ensam hemma om jag skall säga så, alltså min mamma och pappa är på resa tills lördagen och den tiden är jag ensam här. Snart börja jag förstå hur det är att ha en egen lägenhet , ärligt tycker jag det är ganska kul :)
Tänkte köra med dagens outfit eftersom jag inte gjort det på en evighet så denna måndag ser jag ut såhär :


Är redan sen från tidtabellen SYNS !!
ps. ja veet att ni e besvika men svarar på gårdagens kommentarer senare!

bloglovin

Kommentarer
Postat av: Emelie

Inte så mkt=)

2010-09-20 @ 10:06:58
URL: http://emeliethisismy.bloggplatsen.se
Postat av: LISA MARKLUND

sv; jadå, sj då? :D

2010-09-20 @ 11:30:04
URL: http://endastlisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0