Borta bra hemma Bäst!

Ja somsagt kom jag hem på fredag morgon, men nu är jag hemma i bloggen igen :):) Lovet var jätte sköönt och roligt och måst säga att snabbt for de imorgon börjar skolan ren :/:/ sku smaka me en vecka till lov, håller nån med mig ?
Men har en heldel bilder att visa till er men börjar från början alltså från veckan i Levi. Tänkte int berätta så mycket de får räcka med bilder.


HAHAHAH va tycker ni :P

 

Ja så mycket mer har jag väll inte och säga hoppas ni med har haft ett bra sportlov fö de har ja iaf haft, ikväll kommer det ett inlägg från resten av veckoslutet som och va roligt så på väntan på de :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

åh tusen tack :D hm nej inte alla men endel :D

2011-02-27 @ 16:04:52
URL: http://hildajansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0