GOD KVÄLL ALLESAMMANS

Hoppas ni haft enbra måndag alla. jag själv har haft en rikit sköön! efter skolan blev det lunch på stan med Anna, Sara och Bella vi snackade om allt möjligt och tror vi alla fick lite pirr i magen :D vi satt länge längee länge på kebabstället där vi åt tills kockan blev ca.7. Sju tiden träffade jag mågra andra kompisari mäkki (åt inte igen :D) och så var vi där tills träningarna började, och riktigt sköna träningar hade vi!

Nu börjar ögonen tynga på så pass mycke att sitta en stund ännu på datorn och sedan sätta musik på och somna in i en härlig dröm hoppas vi :):)


hahahah.. Kolla hur jag ser ut i filmen vi gör iskolan :)) tänkt visa den häri bloggen sen när den e färdig (kanske)

En sanbb bild som blev tagen med Webben före jag hoppade i duschen :)

SOV GOTT ALLESAMMANS!!!!!

bloglovin

Kommentarer
Postat av: Anonym

kul att höra för var lite osäker på dom :D

2011-03-01 @ 11:51:10
URL: http://hildajansson.blogg.se/
Postat av: Jontte

Hahha, ja titta på den där filmen! Den va nog bra ;)

2011-03-05 @ 10:41:27
URL: http://jontten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0