Lördaaag!

Ursäkta för dålig updatering har helt enkelt inte hunnit eller haft något att skriva om. Om ett par timmar far jag till Anna så skall vi börja en rolig lördag därifrån. Denhär veckan har jag varit på PRAO hela veckan vilken var riktigt kul har ingen lust alls att fara tillbaka till skolan:( Men berättar mer om min PRAO vecka imorgon då det med kommer bilder.

Igår kväll blev det bio med Anna och Julia vi var och kollade på Harry Potter den var flummig för mig som inte är så intresserand och inte läst böckern, det var som en fortsättning till förrafilmen och kommer inte ihåg vad som hände i den. Sorlig var den måste jag erkänna.


Bild av mig från igår före bion började!

bloglovin

Kommentarer
Postat av: sofie

GODMORGON, sett sen massa härliga bilder + den på mj & basti :P taaack

2010-11-28 @ 10:24:51
URL: http://soouufie.blogg.se/
Postat av: Nessie

jag heter vanessa och är tio år, jag har en blogg om mig, kolla gärna in :)

2010-11-28 @ 17:05:09
URL: http://vaneszas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0