SWEET DREAMS

Nu skall jag hoppa i sängen och läsa på nya tidningar som kommit i postluckan nu på sistone har bara int hunnit läsa dem än. Men tror det blir en snabb läse stund eftersom jag är supertrött !! Imorgon skall min klass och en annan klass till Helsingfors till riksdagshuset och så blir det en stund på stan med..Efter det blir det visit hos syrran med mat mm tills träningen börjar för min del. Vad har ni för planer till imorgon ??



GODNATT syns imorgon alla sööta läsare!  ps. svarar på kommentarerna imorgon ...

bloglovin

Kommentarer
Postat av: JENNYHAMMARSTRÖM- MITT LIV SOM MAMMA

Vilken fin blogg!

Hoppas du har haft en fin dag? :)

2010-11-29 @ 23:24:10
URL: http://jennyhammarstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0