WAYNE'S COFFEE HERE I COME

Som sagt skall jag vara hela den här veckan på PRAO i Wayne's Coffee undrar hur det kommer att gå. Hoppas det blir kul samtidigt som jag är där är med en pojke från min skola Olli han kommer jobba på morgonen och jag mer på dagen men vi kommer vara där tillsammans i ett par timmar så det är helt kul att ha någon att snacka med ifall vi måst diska eller något. Men ärligt är jag en aning nervös hur det kommer gå eftersom jag skall stå i kassa göra kaffe och laga lite maträtter men tror nog det kommer att ordna sig :D



Men nu skall jag träffa anna före jag far till PRAON det blir lite morgon fika och morgon snack
men nu måste jag fara för att inte bli sen ÖNSKA MIG LYCKA TILL !!


bloglovin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0