WAYNE'S COFFEE

Som sagt var jag hela förra veckan på PRAO i Wayne's Coffee och tänkte nu berätta lite nogrannare vad allt jag gjorde där och hur det var. Började då varje dag från 11-17 skönt att sova lite längre! Jag jobbade egentligen som de andra där förutom att kunde inte göra precis all mat de bjöd på och inte heller alla drikor men den största delen nog.
Jag gillade det var mysigt och skulle kunna vara där en vecka till ännu, skulle nämligen inte ha någon lust alls att fara tillbaka till skolan. Bjuder på bilder som jag tog därifrån som jag kommer att använda i föredraget jag kommer ha om nån vecka.


+ mycket mer men här fick ni lite smakprov :)

MEN NU SKALL JAG FARA OCH KOLLA PÅ FRIENDS OCH SEDAN FARA OCH SOVA GOOODNATTT !!! '

bloglovin

Kommentarer
Postat av: Celina

Vad roligt plats att praoa. Vad många goda kakor!

2010-11-29 @ 23:05:37
URL: http://www.enkoppzen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0