Step Up eller något?

Igen blev det lite dålig uppdaterin och tyvärr kommer det vara imorgon med iaf har nämligen fullt upp hela tiden.
Startade imorske 07.45 hemifrån och kom just hem ca kl. 21.30, så hoppas ni kan förstå att jag inte hunnit blogga alls imorgon blir det ännu längre men en kul dag har jag framför mig imorgon :):) Men det får ni höra mer om senare!
Idag har jag somsagt gjort fast vad 1 varit i skolan klart 2 baka i skolan med 3 häärliga vänner 3 chillat på stan fikat mm 4 varit och kolla på step up med 2 häärliga vänner...
Nu sitter jag här med kläderna på och borde fara till duschen men före det skall jag bjuda på lite bilder från idag!

En bild av mig från bakningen idag:


hahaahh OBS bilden tagen med telefonen :) 

Men nu måste jag kolla igen om jag har några läxor als och edanlägga mig i sängen C'YA TOMORROW!!

bloglovin

Kommentarer
Postat av: Onlyerik

Vad tycker du om jackan jag ska köpa ?

2010-09-16 @ 22:54:56
URL: http://erikeliasson.blogg.se/
Postat av: LISA MARKLUND

hellu sötnus! några speciella planer för helgen? :D

2010-09-16 @ 23:51:17
URL: http://endastlisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0