Burlesque

Ja idag har jag haft en skön dag med mina tjer men snabbt fo den måst jag säga! Det blev alltså lunch på stan och sedan på bio och kolla på Burlesgue, den var bra gillade den men mest av allt gillade jag musiken fast jag redan laddat ner sånderna på telefonen så blev dom 1000X bättre efter att man kollat på filmen :)

Och gissa vad IMORGON E DE FREDAAAAG och dessutom kommer Mia från Esbo så kommer bli kul att se henne igen!

Lite bilder från skolan av min och Älex, och nu åker Bella och Älex ti Italien FREEKT:


Vet inte riktigt planerna för imorgon ännu men något kul blir det säkert! Så informerar er om det imorgoon NATTNATT!

bloglovin

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du verkar ha så roligt liv me dina kompisar allti någo fester mm på veckoslutena!

2011-02-10 @ 23:05:48
Postat av: Anonym

Jag såg filmen redan för 1 månad sen, den var verkligen bra. SÅ IN YOUR FACE!

2011-02-11 @ 14:58:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0