FYSIK OCH ÄNNU MER FYSIK

Idag har jag varit i farten sen morgonen okej erkänner att jag och min mamma somnade en stund på soffan idag men helt jätte skönt var det. Efter skolan kom jag hem och äta med mamma sedan sov vi en stund som sagt och så tänkte jag att efter det måste jag verkligen börja öva har inte öppnat boken ännu :/ men då kom min pappa hem och sa nu skall vi gå och köpa slalom saker eter som jag skall åka med pappa och några andra till levi på sportlovet så behövde lite ny saker, kom just hem och har varit till duschen och NU skall jag försöka börja öva... Så här fick ni snabbt lite fakta om min onsdag! Tog dessutom en outfit bild idag  men den bjuder jag nog troligen på först imorgon eller senare ikväll!

Nu kommer det en bild från skolan:





bloglovin

Kommentarer
Postat av: frankAdam

Fin blogg :)

2011-02-09 @ 23:36:35
URL: http://frankadam.blogg.se/
Postat av: emma

svar: jo, det kunde lika gärna vara två olika personer ;)

2011-02-10 @ 13:01:18
URL: http://emmaadanielsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0