Matte Matte och Matte >

Ja nu skall det bli mattedags för mig eftersom jag har prov imorgon och har inte öppnat boken ännu heller, jag som trodde att jag sku få öva under försittningen som man alltid får men nej idaag skulle vi lyfta bänckar mm. Nååh kom just hem efter en skön lunchstund me Sara och Anna. Och nu blir det då lite matteövning tills programmena börjar köra på :)


Kolla inkvaliten på bilden ;)


Önska mig lycka till med övningen så syns vi senare ikväll! Förhoppningvis med någon bild från idag :)

bloglovin


Kommentarer
Postat av: Emelie Borglin

Hejsan! Jag drar igång en frågestund, hade varit kul att få höra just din fråga!

2011-02-02 @ 21:29:35
URL: http://emelieborglin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0