SÖNDAG!

Fattar ni att imorogn e de måndag och vi skall vakna tidigt och åka till skolan, ja tror att ingen skulle orka med sånt ännu! Och desutom fattar ni att de e ca. 3 månader kvar till sommarlovet SJUKT... Men som jag lova så sku jag kasta in ett inlägg ännu ikväll av vad som har hänt på veckoslutet. Kom då alltså hem på fredag morgon och på kvällen var jag med kompisar och samma på lördag tänker inte berätta någo mer om vad som hände mm men roligt hade vi måst jag säga roligt att träffa kompisarna efter sportlovet och att träffa ne heldel nya människor med :):)
Tyvärr blev det inte så mycket bilder tagna men här är nu ett par som får dua till er!

HAR HAR NII NU 2 BILDER FRÅN V-SLUTET SNYGGA VAAH ?? :D

bloglovin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0