TRÖTT ELLER VAD ?

Idag har jag varit helt jätte trött i hela kroppen har ingen aning vaffö, men nu tänker jag fara i tid i sängen eftersom imorgon skall jag vara i skolan kl. 07.15 YES! Eftersom jag har försittning :(
Sedan blir det lunch med Anna på stan efter skolan och efter träningarna skall jag läsa på matte prov eftersom jag inte läst något ännu och matte är inte riktigt något ämne för mig :/

Tyvärr har det inte blivit tagna någo bilder i skolan idag förutom en bild som blev tagen påvägen till stan av mig och Anna å et får duga :)




Kolla int mig ser inte alls ut som mig själv!

bloglovin

Kommentarer
Postat av: Anonym

stjäl sen mina bilder vah

2011-02-01 @ 22:15:46
URL: http://ainosara.blogspot.com
Postat av: Anonym

hmmmmmmmmmmmmmmmm..............................................nej terveisin:sarza

2011-02-01 @ 22:45:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0