DÄR FOR DE!

Nu har man den lessna känslan igen när veckoslutet är över och man vet att skolan börjar imorgon och där måste man sitta i 5 dagar :/ Men det är vell bara att vänta på nästa v-slut!
Hade ni ett bra v-slut då söta läsare?
Själv hade jag roligt, kanske int det bästa men roligt hade vi ;)Fast vet ni va som e lite sorigt att jag tog int en ända bild under hela veckoslute så tyvärr har jag inget och visa er :(

 

HAHAHHH vitsi ja e snygg ;) kom just hem från anna och har inte ännu varit i duschen och tvättat bort gårdagens smink!

bloglovin

Kommentarer
Postat av: Tessa

2011-03-06 @ 13:30:17
Postat av: Anonym

lol ja glömde o ta bort sminke, tänkte att detta skulle intresera dej så jävligt



MvH tbo

2011-03-06 @ 13:31:14
Postat av: Lotta

tro eller ej så gjorde det :D:D:D

2011-03-06 @ 14:47:13
URL: http://lottasi.blogg.se/
Postat av: Emelie

vet inte om jag blir bättre ska jag dra till stallet :)

2011-03-06 @ 15:24:07
URL: http://emelieeriikkssoon.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0