GLAAAAAD

Hej på er haft en fin dag? Själv har jag och som ni vet så har jag födelsedag idag alltså och det blev inte så mycket extra.. I skolan va alla glada och gratta och så fick jag en tårta av mina härliga kompisar. Efter skolan blev det mat med tjejerna och kaffe mm. Kom hem vid 7 tiden och tro eller int men har haft sen jag kommit hem helt pirr imagen hela tiden tror pårikit ja har någo fel ;) ni vet som vet! Dessutom fick jag en helt häärlig pressent av den härliga Bella men de visar jag senare!


En bild från idaag med den härliga Sofie efter jumppan!

bloglovin

Kommentarer
Postat av: Linnéa

Fin blogg!

2011-03-03 @ 15:33:12
URL: http://linnneaeriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0